FAQ
Festivalshop
Kostuums & Feestartikelen

Diestsestraat 105, B-3270 Scherpenheuvel

T +32 (0)13 78 16 00  •  E info@festivalshop.be

IBAN BE 73 0015 9512 2560  •  BIC GEBABEBB
BTW BE 0445.147.846
Festivalshop - Betaling Betaling
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kan uw order bij ons op een veilige manier betalen via de meest courante online betaalmogelijkheden! Onze betaalmogelijkheden: VISA MasterCard, Maestro, Bancontact Mister Cash, giropay, iDEAL, KBC, CBC, ING Homepay, Belfius DirectNet, SOFORT Banking en SOFORT Übereisung!
Deze betalingen gebeuren rechtstreeks in de beveiligde betaalomgeving van Ingenico.
Festivalshop - Mijn profiel Mijn profiel
Hoe kan ik gratis registreren?

Wanneer u nog niet ingelogd bent ziet u rechts bovenaan de website 'registreren' staan. Registreren kunt u doen door op 'registreren' te klikken en vervolgens het formulier in te vullen. Druk vervolgens op de knop 'registreren'. Een profiel registreren is gratis.

Hoe kan ik inloggen?

Wanneer u nog niet ingelogd bent ziet u rechts bovenaan de website 'inloggen' staan.
Inloggen kunt u doen door op 'inloggen' te klikken en vervolgens uw persoonlijk e-mailadres en wachtwoord in te vullen. Druk vervolgens op de knop 'inloggen'.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Wanneer u nog niet ingelogd bent ziet u rechts bovenaan de website 'inloggen' staan. Bent u reeds ingelogd dan ziet u rechts bovenaan de website 'mijn profiel' staan. Klik op 'mijn profiel' of log in om toegang te krijgen tot uw persoonlijk profiel. Vervolgens kunt u kiezen voor 'Persoonlijke gegevens'. Breng de gewenste wijzigingen aan en klik op de knop 'opslaan'.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Indien u uw wachtwoord vergeten bent kunt u eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. Ga hiervoor via de link rechts bovenaan naar de pagina 'inloggen' en klik op 'wachtwoord vergeten'. Vervolgens kunt u uw persoonlijk e-mailadres invullen om zo een nieuw wachtwoord aan te vragen. Dit systeem werkt volledig automatisch. U kunt dus in slechts enkele ogenblikken een nieuw wachtwoord aanvragen.
Festivalshop - Verzending & Retour Verzending & Retour
Door wie en op welke dagen wordt mijn bestelling geleverd?

Festivalshop.be werkt samen met bpost voor al haar leveringen. bpost bezoekt elke dag van de week elk adres in België u kan er dus zeker van zijn dat uw pakket binnen de één à twee werkdagen geleverd zal worden. Voor de juiste verlofdagen van bpost zie www.bpost.be. Om ons steentje bij te dragen aan het milieu gebruiken wij voor het verzenden van onze orders zoveel als mogelijk recuperatie dozen- en opvulmateriaal.

Hoe kan ik mijn product of bestelling retourneren?

Je hebt 14 kalenderdagen de tijd om je bestelling of een deel ervan te herroepen en je product(en) terug te sturen. Breng ons op de hoogte door ons het herroepingsfurmulier ingevuld te mailen. Je kan het formulier ook toevoegen aan het pakket met de artikelen die je terugstuurt. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant. Meer details en informatie vind je terug onder puntje zeven van onze algemene voorwaarden.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten bij bestellingen met een aankoopbedrag vanaf 50 Euro zijn gratis, op voorwaarde dat deze bestelling in één keer verzonden kan worden.
Ook bij de afhaling van een bestelling in onze winkel hoeft u geen verzendingskosten te betalen. Bij bestellingen aan huis onder de 50 Euro betaalt u minimaal 4,95 Euro.

Leveren jullie ook in Nederland

Ja hoor, de levertermijn naar Nederland bedraagt 2 à 3 werkdagen. De verzendingskosten bedragen minimaal € 6,95. Bij bestellingen boven € 75,00 betaalt u helemaal geen verzendingskosten!

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet in de brievenbus past?

Al onze bestellingen worden verzonden in kartonnen dozen.
In geval van afwezigheid stopt de postbode een afwezigheidsbericht in de brievenbus.

U hebt twee mogelijkheden om het pakket in ontvangst te nemen:

- U heeft 15 dagen de tijd om het pakket te gaan afhalen in het postkantoor of PostPunt dat op het afwezigheidsbericht vermeld staat.

- U kunt aan een derde persoon vragen om het pakket te gaan afhalen in het postkantoor of PostPunt dat op het afwezigheidsbericht vermeld staat. De persoon die de zending afhaalt, neemt het door de bestemmeling ingevulde en ondertekende afwezigheidsbericht mee.

Wat is de levertermijn?

Wij proberen al deze producten bij ons in voorraad te hebben, u ontvangt deze artikelen uit ons assortiment normaal gezien dan ook binnen één à twee werkdagen bij u thuis na ontvangst van de betaling. Indien een artikel niet op voorraad is wordt u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte gebracht.
Festivalshop - Diversen Diversen
Kan ik jullie contacteren?

Zeker weten! Wij helpen u graag verder in onze winkel. U kunt ons ook telefonisch of per e-mail contacteren.
Om ons via e-mail te contacteren klikt u onderaan op 'contact'. Wij stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk te helpen.

Waarom kan ik geen vuurwerk bestellen via de webshop?

Door een beperkte opslagcapaciteit voor vuurwerk kunnen wij onmogelijk voor iedere klant een aparte bestelling opzij houden. Vuurwerkartikelen kunnen voor evidente veiligheidsredenen in geen geval verzonden worden. Voor deze redenen kan het gewenste vuurwerk dus enkel aangekocht worden in onze winkel te Scherpenheuvel (België).

Wat zijn jullie openingsuren?

Om onze openingsuren te raadplegen verwijzen wij u graag naar de daarvoor voorziene pagina. Onderaan de website kunt u kiezen voor 'openingsuren'.